45+ Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

45+ Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes in Urdu

Ghous-e-Azam Quotes in Urdu

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

بدگمانی تمام فائدوں کو بند کر دیتی ہے۔

Badgumaani tamam faido ko band kar deti hai.

مومن کے لیے دنیا ریاضت کا اور آخرت راحت کا گھر ہے۔

Momin ke liye duniya riyazat ka aur akhirat raahat ka ghar hai.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

دنیا دار دنیا کے پیچھے دوڑ رہے ہیں اور دنیا اہل اللہ کے پیچھے۔

Duniya daar duniya ke peechay daud rahay hain aur duniya ahal Allah ke peechay.

وہ رزق کی فراخی جس پر شکر نہ ہو اور معاش کی تنگی جس پر صبر نہ ہو فتنہ بن جاتی ہے۔

Woh rizaq ki farakhi jis par shukar nah ho aur muaash ki tangi jis par sabr nah ho fitnah ban jati hai.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

شکستہ قبروں پر غور کرو کہ کیسے کیسے حسینوں کی مٹی خراب ہو رہی ہے۔

Shakista qabron par ghhor karo ke kaisay kaisay haseenon ki matti kharab ho rahi hai.

تیرے سب سے بڑے دشمن تیرے برے ہم نشین ہیں۔

Tairay sab se barray dushman tairay buray hum nasheen hain.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

ظالم مظلوم کی دنیا بگاڑتا ہے اور اپنی آخرت۔

Zalim mazloom ki duniya bigarta hai aur apni akhirat.

اس شخص کے ساتھ محبت کرو جو نیکی کر کے بھول جائے اور جو حق اس پر ہو وہ ادا کرے۔

Is shakhs ke sath mohabbat karo jo neki kar ke bhool jaye aur jo haq is par ho woh ada kere.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

حیات کا دروازہ جب تک کھلا ہے غنیمت جانو وہ جلد ہی تم پر بند کر دیا جائے گا اور نیکی کے کاموں کو جب تک تمہیں قدرت ہے غنیمت سمجھو۔

Hayaat ka darwaaza jab tak khula hai ghanemat jano woh jald hi tum par band kar diya jaye ga aur neki ke kamon ko jab tak tumhe qudrat hai ghanemat samjhoo.

 

اے عالم! اپنے علم کو دنیا داروں کے پاس اٹھنے بیٹھنے سے میلا نہ کر۔

Ae aalam! apne ilm ko duniya daaron ke paas uthnay bethnay se mela nah kar.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

جب تک تیرا تیرا اترانا اور غصہ کرنا باقی ہے اپنے آپ کو اہل علم میں شمار نہ کر۔

Jab tak tera tera itrana aur gussa karna baqi hai apne aap ko ahal ilm mein shumaar nah kar.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

تمام خوبیوں کا مجموعہ سیکھنا اور عمل کرنا پھر اوروں کو سکھانا ہے۔

Tamam khoobiyon ka majmoa seekhna aur amal karna phir ouron ko sikhana hai.

Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes in Urdu

دنیا کی محبت سے خاصان خدا کو پہچاننے والی آنکھ آندھی رہتی ہے۔

Duniya ki mohabbat se Khasan kkhuda ko pehchanney wali aankh aandhi rehti hai.

اس وقت تیرا ایمان کامل نہیں جب تک زمین پر رہنے والے کسی ایک شخص کا خوف بھی تیرے دل میں موجود ہے۔

Is waqt tera imaan kaamil nahi jab tak zameen par rehne walay kisi aik shakhs ka khauf bhi tairay dil mein mojood hai.

تیرا کلام بتا دے گا کہ تیرے دل میں کیا ہے۔

Tera kalaam bta day ga ke tairay dil mein kya hai.

عقل پہلے قلب سے پوچھتا ہے پھر منہ سے بولتا ہے۔

Aqal pehlay qalb se puchta hai phir mun se boltaa hai.

جسے کوئی ایذا نہ پہنچے اس میں کوئی خوبی نہیں۔

Jisay koi aeza nah puhanche is mein koi khoobi nahi.

ہماری غیبت کرنے والے ہمارے فلاح (کسان) ہیں کہ ہم کو خراج دیتے ہیں اور اپنے اعمال صالح ہمارے اعمال نامہ میں منتقل کر دیتے ہیں۔

Hamari gheebat karne walay hamaray Falah ( kisaan ) hain ke hum ko kharaaj dete hain aur –apne aamaal Saleh hamaray aamaal nama mein muntaqil kar dete hain.

جب کوئی بے آبروئی یا رنج دینے والی بات تمہارے سامنے کسی شخص کی طرف سے نقل کرے تو اس کو جھڑک دو اور کہہ دو کہ تو اس سے بھی بدتر ہے اس نے ہمارے پس پشت یہ بات کہی ہے اور تو ہمارے منہ پر کہتا ہے۔

Jab koi be aabrui ya ranj dainay wali baat tumahray samnay kisi shakhs ki taraf se naqal kere to is ko jhirak do aur keh do ke to is se bhi badter hai is ne hamaray pas pusht yeh baat kahi hai aur to hamaray mun par kehta hai.

وہ کیا ہیں بد نصیب انسان ہے جس کے دل میں اللہ تعالی نے جانداروں پر رحم کرنے کی عادت پیدا نہیں۔

Woh kya hain bad naseeb insaan hai jis ke dil mein Allah taala ne jandaroon par reham karne ki aadat peda nahi.

گمنامی میں ناموری کی نسبت بڑا امن ہے۔

Ghum-nami mein namwari ki nisbat bara aman hai.

مجھے نیک خو شخص کے ساتھ محبت پسند ہے اگرچہ وہ بد کار ہو۔ نہ کہ بد خو کے ساتھ جو ہر چند فصیح و بلیغ ہو۔

Mujhe naik khoo shakhs ke sath mohabbat pasand hai agarchay woh bad car ho. nah ke bad khoo ke sath jo har chand Fasih o Baleegh ho.

علم سے مراد عمل ہے۔ اگر تم اپنے علم پر عمل کرتے تو دنیا سے بھاگتے کیونکہ علم میں کوئی شے ایسے نہیں جو محبت دنیا پر دلالت کرے۔

Ilm se morad amal hai. agar tum apne ilm par amal karte to duniya se bhagtay kyunkay ilm mein koi shai aisay nahi jo mohabbat duniya par Dalalat kere.

ظالم حکمران کے خلاف اگر صالحین کا کوئی گروہ اٹھ کھڑا ہو تو ان کی امداد لازم ہوجائے گی۔ تاکہ یہ کامیاب ہوکر ظالم اور فاسق کو مسند اقتدار سے ہٹا سکیں اور ملک پر ازسرنو احکام شریعتہ کا نفاذ کر سکیں۔

Zalim hukmaran ke khilaaf agar suliheen ka koi giroh uth khara ho to un ki imdaad lazim hojaye gi. taakay yeh kamyaab hokar zalim aur fasik ko masnad Iqtidaar se hata saken aur malik par az sar e no ehkaam shariah ka nifaz kar saken.

تنہا محفوظ ہے۔ ہر گناہ کی تکمیل دو سے ہوتی ہے۔

Tanha mehfooz hai. har gunah ki takmeel do se hoti hai.

خدا کے دشمنوں کو راضی کرنا عقل و دانش سے دور ہے۔

Khuda ke dushmanon ko raazi karna aqal o Danish se daur hai.

سمجھدار کسی چیز میں خوشی نہیں پاتا کیونکہ اس کا حلال حساب ہے اور حرام عذاب ہے۔

Samajh daar kisi cheez mein khushi nahi paata kyunkay is ka halal hisaab hai aur haraam azaab hai.

بے ادب خالق و مخلوق دونوں کا معتوب و مغضوب ہے۔

Be adab khaaliq o makhlooq dono ka matob o maghzub hai.

مستحق سائل خدا تعالی کا ہدیہ ہے جو بندے کی طرف بھیجا جاتا ہے۔

Mustahiq sayel kkhuda taala ka Hadia hai jo bande ki taraf bheja jata hai.

اگر صبر نہ ہو تو تنگدستی اور بیماری وغیرہ ایک عذاب ہے اور اگر صبر ہو تو کرامت اور عزت ہے۔

Agar sabr nah ho to tangdasti aur bemari waghera aik azaab hai aur agar sabr ho to karamat aur izzat hai.

مساکین کو ناخوش رکھ کر خدا تعالی کی خوشنودی ناممکن ہے۔ جو مصیبت تم پر آئے اس کا علاج مساکین کی خوشنودی حاصل کرنا ہے۔

Masakin ko nakhush rakh kar kkhuda taala ki khushnodi namumkin hai. jo museebat tum par aaye is ka ilaaj msakin ki khushnodi haasil karna hai.

جس نے مخلوق سے کچھ مانگا وہ خالق کے دروازے سے اندھا ہے۔

Jis ne makhlooq se kuch manga woh khaaliq ke darwazay se andha hai.

تیری جوانی تجھ کو دھوکا نہ دے یہ عنقریب تجھ سے لے لی جائے گی۔

Teri jawani tujh ko dhoka nah day yeh anqareeb tujh se le li jaye gi.

افلاس پر رضامندی بےحد ثواب کا موجب ہے۔

Flaas par razamandi be had sawab ka mojab hai.

رحمت کو لے کر کیا کرے گا رحیم کو لے۔

Rehmat ko le kar kya kere ga Raheem ko le.

جس کا انجام موت ہے اس کے لیے کونسی خوشی ہے۔

Jis ka injaam mout hai is ke liye konsi khushi hai.

تو تکبر سے نہیں بلکہ تواضع سے بڑا ہوگا۔

To taqqabur se nahi balkay tawaza se bara hoga.

موت کو یاد رکھنا نفس کی تمام بیماریوں کی دوا ہے۔

Mout ko yaad rakhna nafs ki tamam bimarion ki dawa hai.

عبادت عادت ترک کرنے کا نام ہے نہ کہ عبادت کو عادت بنا لینے کا۔

Ibadat aadat tark karne ka naam hai nah ke ibadat ko aadat bana lainay ka.

اللہ تیرے قلب کے اندر کیوں داخل ہو گا جبکہ تونے اس میں سینکڑوں ہی مورتیں اور بت جمع کر رکھے ہیں۔ (خدا تعالیٰ کے سوا ہر چیز جو دل میں جاگزیں ہے تصویر اور بت ہے)۔

Allah tairay qalb ke andar kyun daakhil ho ga jabkay tunay is mein senkron hi moorten aur buut jama kar rakhay hain. ( kkhuda taala ke siwa har cheez jo dil mein jagzin hai tasweer aur buut hai ).

اسباب درحقیقت حجاب ہے کہ ان کی وجہ سے شاہی دروازہ بند نظر آتا ہے۔

Asbaab dar haqeeqat hijaab hai ke un ki wajah se Shahi darwaaza band nazar aata hai.

صلح کی زیارت ہی اس کی حالت کا پتا دیتی ہے۔

Sulah ki ziyarat hi is ki haalat ka pata deti hai.

مومن کو نیند کرنا زیبا نہیں جب تک وہ اپنا وصیت نامہ اپنے سرہانے نہ رکھ لے۔

Momin ko neend karna zaiba nahi jab tak woh apna wasiyat nama apne sarahnay nah rakh le.

اللہ تعالی کی اطاعت قلب سے ہوتی ہے قالب سے نہیں۔

Allah taala ki itaat qalb se hoti hai Qalib se nahi.

مکانوں کے بنانے میں عمر ختم کر رہا ہے۔ بسیں گے دوسرے حساب دے گا تو۔

Makanon ke bananay mein Umar khatam kar raha hai. baseen ge dosray hisaab day ga to.

اے بنی آدم! اللہ سے اتنا تو شرما جتنا اپنے دیندار پڑوسی سے شرماتا ہے۔

Ae bani aadam! Allah se itna to sharmaa jitna apne deendar parosi se sharmaata hai.

جب کوئی بندہ گناہ کرنے کے وقت اپنے گھر کے دروازے کو بند کر لیتا، پردے ڈال لیتا اور مخلوق سے چھپ جاتا ہے اور خلوت میں خالق کی نافرمانی کرتا ہے تو اللہ تعالی فرماتا ہے اے بنی آدم! تو نے اپنی طرف سے دیکھنے والوں میں سب سے زیادہ مجھی کو کمتر سمجھا ہے کہ سب سے پردہ کرنا ضروری سمجھتا ہے اور مجھ سے مخلوق کے برابر بھی شرم نہیں کرتا۔

Jab koi bandah gunah karne ke waqt apne ghar ke darwazay ko band kar laita, parday daal laita aur makhlooq se choup jata hai aur khalwat mein khaaliq ki nafarmani karta hai to Allah taala farmata hai ae bani aadam! to ne apni taraf se dekhnay walon mein sab se ziyada mujhi ko kamtar samjha hai ke sab se parda karna zaroori samjhta hai aur mujh se makhlooq ke barabar bhi sharam nahi karta.

تیرا عمل تیرے عقائد کی دلیل ہے اور تیرا ظاہر تیرے باطن کی علامت ہے۔

Tera amal tairay aqaed ki Daleel hai aur tera zahir tairay batin ki alamat hai.

خالی تمنا حماقت کا جنگل ہے جس میں احمق ہی مارا مارا پھرتا ہے۔

Khaali tamanna hamaqat ka jungle hai jis mein ahmaq hi mara mara phirta hai.

رضائے خالق کے خواہش مند مخلوق کی اذیتوں پر صبر اختیار کر۔

Razaye khaaliq ke khwahish mand makhlooq ki aziyatoun par sabr ikhtiyar kar.

اے عمل کرنے والے اخلاص پیدا کر ور نہ مشقت فضول ہے۔

Ae amal karne walay ikhlaas peda kar war nah mushaqqat fuzool hai.

اس منزل (دنیا) سے جس میں تو ہے ڈرتا رہ کہ جدھر بھی تو دیکھے گا تیرے ارد گرد درندے ہی درندے ہیں۔

Is manzil ( duniya ) se jis mein to hai darta reh ke jidhar bhi to dekhe ga tairay ird gird darendey hi darendey hain.

لوگوں کے سامنے معزز بنا رہ ورنہ افلاس ظاہر کرنے سے لوگوں کی نظروں سے گر جائے گا۔

Logon ke samnay Muaziz bana reh warna iflaas zahir karne se logon ki nazron se gir jaye ga.

امیروں کے ساتھ عزت اور غلبہ سے مل اور فقیروں کے ساتھ عاجزی  کے ساتھ۔

Meeron ke sath izzat aur ghalba se mil aur faqeero ke sath aajzi ke sath.

اہل غفلت کے پاس بیٹھنا ہی تیری غفلت کی علامت ہے۔

Ahal ghaflat ke paas baithna hi teri ghaflat ki alamat hai.

بہترین عمل دوسروں کو دینا ہے نہ کہ لینا۔

Behtareen amal doosron ko dena hai nah ke lena.

جو خلق کے ساتھ خلق میں فراخ تر ہو وہ خالق سے نزدیک تر ہے۔

Jo Khalq ke sath Khalq mein farakh tar ho woh khaaliq se nazdeek tar hai.

اگر تو نے اللہ بھی بلند آواز سے کہا تو اس کی بھی تجھ سے باز پرس ہوگی کہ بالااخلاص کہا یا ریا سے۔

Agar to ne Allah bhi buland aawaz se kaha to is ki bhi tujh se baz purse hogi ke bil ikhlas kaha ya riya se.

جب ذکر قلب میں جگہ پکڑ جاتا ہے تو بندے کا اللہ تعالی کو یاد رکھنا دائمی بن جاتا ہے اگرچہ زبان بند رہے ہے۔

Jab zikar qalb mein jagah pakar jata hai to bande ka Allah taala ko yaad rakhna daimi ban jata hai agarchay zabaan band rahay hai.

موت سے پہلے یاد خدا میں عزت ہے۔ کیونکہ کاٹنے کے وقت ہل چلانا اور بیج بونا حماقت ہے۔

Mout se pehlay yaad kkhuda mein izzat hai. kyunkay katnay ke waqt hil chalana aur beej bona hamaqat hai.

مصیبتوں کو چھپا قرب حق نصیب ہوگا۔

Musibaton ko chhupa qurb haq naseeb hoga.

مومن اپنے اہل و عیال کو اللہ تعالی پر چھوڑتا ہے اور منافق اپنے درہم و دینار پر۔

Momin apne ahal o Ayal ko Allah taala par chhorta hai aur munafiq apne darham o dinar par.

ہنسنے والوں کے ساتھ ہنسا مت کر بلکہ رونے والوں کے ساتھ روتا رہا کر۔

Hansnay walon ke sath hansa mat kar balkay ronay walon ke sath rota raha kar.

آخرت کو دنیا پر مقدم کر دونوں میں فائدہ حاصل کرے گا اور جب تو نے دنیا کو آخرت پر مقدم کیا تو دونوں میں نقصان اٹھائے گا۔

Akhirat ko duniya par muqaddam kar dono mein faida haasil kere ga aur jab to ne duniya ko akhirat par muqaddam kya to dono mein nuqsaan uthaye ga.

جب تک تو مخلوق کے ادب کا خیال نہ رکھے خالق کے ساتھ ادب کا دعویٰ غلط ہے۔

Jab tak to makhlooq ke adab ka khayaal nah rakhay khaaliq ke sath adab ka daawa ghalat hai.

جو شخص اپنے نفس کا اچھی طرح سے معلم نہیں ہوسکتا دوسرے کا کس طرح ہوگا۔

Jo shakhs apne nafs ka achi terhan se mualim nahi ho sakta dosray ka kis terhan hoga.

مومن جس قدر بوڑھا ہوتا ہے اس کا ایمان طاقتور ہوتا ہے۔

Momin jis qader boorha hota hai is ka imaan taaqatwar hota hai.

مقسوم کی طلب بے فائدہ تکلیف ہے اور غیر مقسوم کو طلب کرنا غضب الہی اور ذلت ہے۔

Masqoom ki talabb be faida takleef hai aur ghair masqoom ko talabb karna gazabb ellahi aur zillat hai.

قول بے عمل اور عمل بے اخلاص ناقابل قبول ہے۔

Qoul be amal aur amal be ikhlaas na qabil qubool hai.

صبر اختیار کرو کیونکہ دنیا تمام تر آفات و مصائب ہی کا مجموعہ ہے۔

Sabr ikhtiyar karo kyunkay duniya tamam tar afaat o masaaib hi ka majmoa hai.

جو حکم کی تعمیل نہ کرے لازمی ہے کہ وہ خوشنودی آقا سے محروم رہے۔

Jo hukum ki tameel nah kere laazmi hai ke woh khushnodi aaqa se mahroom rahay.

اگر ہمارا گناہ صرف یہ ہے کہ ہم دنیا سے محبت کرتے ہیں تو تب بھی ہم دوزخ کے مستحق ہیں۔

Agar hamara gunah sirf yeh hai ke hum duniya se mohabbat karte hain to tab bhi hum dozakh ke mustahiq hain.

نہ کسی کی محبت میں جلدی کرو اور نہ ہی عداوت اور نفرت میں عجلت سے کام لو۔

Nah kisi ki mohabbat mein jaldi karo aur nah hi adawat aur nafrat mein ujlat se kaam lo.

دولت حاصل کرو مگر وہ تمہارے ہاتھ میں رہے دل پر قبضہ نہ کرنے پائے۔

Doulat haasil karo magar woh tumahray haath mein rahay dil par qabza nah karne paye.

حسن خلق یہ ہے کہ تم پر جفائے خلق کا مطلق اثر نہ ہو۔

Husn Khalq yeh hai ke tum par jafaaee Khalq ka mutlaq assar nah ho.

کوشش یہی کرنی چاہیے کہ اپنی بات جوابا ہو۔ یعنی اپنی طرف سے ابتدا نہ ہو۔

Koshish yahi karni chahiye ke apni baat jawaban ho. yani apni taraf se ibtida nah ho.

مجھے اس شخص پر تعجب ہے کہ جو لوگوں کے عیب جوئی میں مشغول ہے اور اپنے عیوب سے غافل ہے۔

Mujhe is shakhs par taajjub hai ke jo logon ke aib joi mein mashgool hai aur apne ayob se ghaafil hai.

اخلاص اسی کا نام ہے کہ لوگوں کی تعریف یا مذمت کا کچھ خیال نہ کیا جائے۔

Ikhlaas isi ka naam hai ke logon ki tareef ya muzammat ka kuch khayaal nah kya jaye.

مجھے دو چیزیں بنیادی اور پسندیدہ نظر آتی ہیں۔ حسن اخلاق اور بھوکوں کو کھانا کھلانا۔

Mujhe do cheeze bunyadi aur pasandeeda nazar aati hain. husn ikhlaq aur bhookhon ko khana khilana.

اسرار و رموز ، مصائب و امراض اور صدقے کا چھپانا بھلائی کا خزانہ ہے۔

Asaraar o Ramooz , masaaib o amraaz aur sadqy ka chhupana bhalai ka khazana hai.

پہلے اپنے ساتھ شریعت کا چراغ لے لو پھر عبادت الہی کرو۔

Pehlay apne sath Shariat ka chairag le lo phir ibadat ellahi karo.

دنیا کے سمندر سے بے خوف نہ رہ اس میں بہت سے لوگ غرق ہو چکے ہیں۔

Duniya ke samandar se be khauf nah reh is mein bohat se log ghark ho chuke hain.

عمل پر غرور نہ کر کیونکہ اعمال کا دارومدار خاتمہ پر ہے

Amal par ghuroor nah kar kyunkay aamaal ka dar-o-madar khtama par hai.

غیر ضروری بات کا جواب دینے سے بھی زبان کو بند رکھ چہ جائیکہ تو خود کوئی فضول بات کرے۔

Ghair zaroori baat ka jawab dainay se bhi zabaan ko band rakh chay jayikah to khud koi fuzool baat kere.

غربت گناہوں سے بچاتی اور تونگری گناہوں کا جال ہے۔ غربت کو اپنا محافظ سمجھو۔

Gurbat gunaaho se bachati aur tungari gunaaho ka jaal hai. gurbat ko apna Muhafiz samjhoo.

حریص کی بات خود غرضی اور خوشامد سے خالی نہیں ہوتی۔ اس لیے اس کا سچ بولنا ناممکن ہے۔

Harees ki baat khud gharzi aur khoshamad se khaali nahi hoti. is liye is ka sach bolna namumkin hai.

کسی کو اپنے گھر سے بے سروسامان نہ نکلنا چاہیے اور نہ گھر والوں کو بے سروسامان چھوڑنا مناسب ہے۔

Kisi ko apne ghar se be srosaman nah niklana chahiye aur nah ghar walon ko be srosaman chhorna munasib hai.

35+ Hazrat Ali R.A Quotes in Urdu With Images – Islamic Quotes

Hazrat Imam Hussain R.A Quotes in Urdu | حضرت امام حسینؓ کے سنہرے اقوال

2 thoughts on “45+ Hazrat Abdul Qadir Jilani R.A Quotes | Ghous-e-Azam Quotes

  1. Pingback: Read More Here

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *